
FOTO: Ieguldot vairāk nekā 100 000 eiro, t/c “Origo” paplašināts “Euronics” veikals
Vairāk foto skaties šeit
Paplašināta piedāvājuma stratēģija
Tirdzniecības centrs “Origo” turpina paplašināt savu piedāvājumu, nostiprinot savu pozīciju kā daudzveidīgs iepirkšanās centrs ikvienai gaumei un vajadzībām. Šī stratēģija apstiprina “Origo” mērķi piedāvāt plašu preču klāstu, kas apmierinātu gan lokālo, gan starptautisko klientu prasības.Jaunais “Euronics” veikals
Ieguldot vairāk nekā 100 000 eiro, tirdzniecības centrs “Origo” atvērusi atjaunoto elektronikas un sadzīves tehnikas veikalu “Euronics”. Pēc rekonstrukcijas veikals piedāvā vēl plašāku preču klāstu, tādējādi nodrošinot klientiem modernākās tehnoloģijas un būtiskākās sadzīves ierīces.Paplašinot zīmolu klāstu
Vienlaikus ar “Euronics” atvēršanu, “Origo” ir veiksmīgi piesaistījis jaunu nomnieku apģērbu un aksesuāru segmentā. Šī pievienotā vērtība nodrošinās plašāku zīmolu un preču izvēli, kas noteikti ieprieksies apmeklētājus, sniedzot iespēju iegādāties patiešām kvalitatīvus un stilīgus produktus.Nākotnes attīstība
“Origo” plāno turpmāk attīstīt un modernizēt savu piedāvājumu, fokusējoties uz klientu apmierinātību un daudzveidību. Ieguldījumi un jaunie nomnieki ir tikai sākums, un tirdzniecības centrs ir apņēmies uzturēt savu statusu par vienu no vadošajiem iepirkšanās galamērķiem Latvijā.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz JAUNS.LV portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit