Kukainis tortiljā!Sūdzību dēlis
Foto un virsraksts: TV3
  • vakar 09:00
  • TV3
  • 5

Kukainis tortiljā!

Incidenta apraksts

Pēdējā laikā sociālajos tīklos un sūdzību platformās arvien biežāk parādās gadījumi, kad ātrās ēdināšanas tīkla “Hesburger” viesi saskaras ar nepatīkamiem pārsteigumiem savās maltītēs. Viens no šādiem gadījumiem noticis Salaspils “Hesburger”, kur klients Jānis izteicis neapmierinātību par saņemto ēdienu.

Sūdzība par kvalitāti

Jānis, kurš dalījās pieredzē Bez Tabu Sūdzību dēlī, apgalvo, ka iekoda kukaini tortiljā, ko pasūtījis, un uzskata, ka restorāns nepietiekami pārbauda savus pārtikas produktus pirms to pasniegšanas klientiem. Šāda situācija rada bažas ne tikai par mazumtirdzniecības kvalitāti, bet arī par pārtikas drošību kopumā.

Klienta reakcija

“Vēlējos pasūdzēties par Salaspils “Hesburger”! Viņi nepārskata savus pārtikas produktus, kurus sniedz cilvēkiem!” – raksta Jānis, uzsverot, ka šāda neuzmanība ir nepieņemama, ātrās ēdināšanas uzņēmumiem būtu jāievēro augsti higiēnas standarti.

Atsauksmes un sekas

Šī sūdzība, iespējams, nebūs vienīgā, un potenciālie klienti var pārdomāt savas izvēles, apmeklējot šo iestādi pēc šāda incidenta. Tāpat ir vērts pabrīdināt pārējos par riskiem, kas saistīti ar pārtikas izvēli ātrās ēdināšanas vietās. Vēršoties pie biedrībām un patērētāju aizsardzības organizācijām, varētu tikt veiktas padziļinātākas pārbaudes un izsniegt sodi, ja uzņēmums tikpat nevērīgi turpinās apkalpot savus klientus.

Būs nepieciešamas izmaiņas?

Iespējams, šādām sūdzībām sekos uzņēmuma iekšējās pārtikas kvalitātes pārbaudes reformācija un stingrākas higiēnas procedūras. Cilvēki cer, ka šāda situācija ne tikai uzlabos individuālo ēdināšanas pieredzi, bet arī atjaunos sabiedrības uzticību šim populārajam restorānu tīklam.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz TV3 portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas