Lielākā daļa šogad saņems mākslīgā intelekta ieteiktu dāvanu
Svētku sezona un iztērēšanas plāni
Šis gads ir nesis vairākus pārsteigumus svētku iepirkšanās jomā. Patērētāji ir gatavi tērēt par 4% vairāk nekā pērn, taču, neskatoties uz to, daudzi uzskata, ka šī svētku sezona ir kļuvusi par īstu izaicinājumu. Ar plašajām dāvanu iespējām un informāciju, kas pieejama internetā, daudzi no jums jūtas apjukuši.Mākslīgā intelekta palīdzība svētku iepirkšanā
Šajā gadā arvien vairāk cilvēku vēršas pie mākslīgā intelekta risinājumiem, lai atrastu ideālas dāvanas. Saskaņā ar jaunākajiem pētījumiem, lielākā daļa patērētāju, šķērsojot veikalus un tīmekļa lapas, izvēlēsies dāvanas, kas ieteiktas ar mākslīgo intelektu. Šie ieteikumi ne tikai ietaupa laiku, bet arī palīdz izvēlēties dāvanas, kas vislabāk atbilst saņēmēju interesēm un vēlmēm.Patērētājiem jūtas apgrūtinoši
Lai arī mākslīgais intelekts sola atvieglot procesu, daudzi patērētāji joprojām izjūt apgrūtinājumu, saskaroties ar plašo izstrādājumu klāstu. Dažiem ir grūti noteikt, kas tieši varētu iepriecināt tuvākos cilvēkus, un šķiet, ka dāvanu izvēle ir kļuvusi laikietilpīgāka nekā jebkad agrāk. Šī iemesla dēļ cilvēki arvien vairāk vēršas pie tehnoloģijām, cerot, ka tās izdarīs izvēli viņu vietā.Secinājums
Šajā svētku sezonā mākslīgais intelekts kļūst par nozīmīgu palīgu, palīdzot cilvēkiem izdarīt labākas dāvanu izvēles. Tomēr tas nenoliedzami liecina par jauniem izaicinājumiem, kas saistīti ar milzīgo izvēli, kas ir pieejama. Patērētājiem ir jāmācās, kā efektīvi izmantot tehnoloģijas, lai šie svētki būtu prieka pilni un nevis noslogoti ar šaubām.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz NRA portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit