Sievietēm un vīriešiem ir atšķirīgi iepirkšanās mērķi internetā
Ievads: Iepirkšanās paradumu evolucionēšana
2024. gada dati par iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem internetā izgaismo interesantas atšķirības starp sievietēm un vīriešiem. Arvien vairāk cilvēku dod priekšroku iepirkšanās pieredzei tiešsaistē, un Centrālā statistikas pārvalde ir apkopojusi datus, kas atklāj, ka 58% iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem vismaz reizi pēdējo trīs mēnešu laikā iegādājušies apģērbus, apavus vai aksesuārus. Šis rādītājs ir pieaudzis par 12,6 procentpunktiem salīdzinājumā ar 2020. gadu.Sieviešu un vīriešu iepirkšanās mērķi
Dati liecina, ka sievietes un vīrieši ir ar atšķirīgiem mērķiem, izvēloties, ko iegādāties tiešsaistē. Sievietes biežāk pievērš uzmanību modes tendencēm un stilam, izvēloties ne tikai funkcionalitāti, bet arī estētiku. Turpretī vīrieši parasti koncentrējas uz praktiskām vajadzībām un patērēšanas efektivitāti, piemēram, meklējot labākās cenas un funkcionalitāti ikdienas produktiem.Iedzīvotāju iepirkšanās uzvedība
Saskaņā ar aptaujām, ir svarīgi ņemt vērā, ka starp abiem dzimumiem pastāv arī atšķirības attiecībā uz iepirkšanās platformām. Sievietes biežāk izvēlas populāras modes vietnes un sociālos tīklus, lai atrastu jaunas preces, turpretī vīrieši dod priekšroku specializētām veikalu platformām, kur var atrast konkrētus produktus vai zīmolus.Nākotnes tendences
Iepirkšanās paradumi turpina attīstīties, un cerams, ka nākotnē redzēsim vēl vairāk personalizētu iepirkšanās iespēju, kas varētu apmierināt gan sieviešu, gan vīriešu vajadzības. Tirgotājiem būs jāizstrādā stratēģijas, kas ņem vērā šīs atšķirības, lai piesaistītu plašāku auditoriju un palielinātu pārdošanu tiešsaistē. Tādējādi tas ne tikai veicinās eksemplāru un preču dažādību, bet arī uzlabos klientu apmierinātību.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz JAUNS.LV portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit