
Slavenības pulcējas īpaši saldā ballītē, baudot šokolādi un mūziķa Chris Noah uzstāšanos
Jaunā vizuālā identitāte
6. martā notika īpaša pasākuma svinības, kurās tika atklāts Latvijā iemīļotā saldumu zīmola “Laima” jaunais vizuālais veidols. Šis notikums pievērsa uzmanību gan medijiem, gan plašākai sabiedrībai, jo “Laima” ir radījusi jaunu produktu iepakojumu dizainu, kas atspoguļo zīmola bagātīgo vēsturi un inovācijas. Pasākuma dalībniekiem bija iespēja redzēt un novērtēt jaunos iepakojumus, kas sola atsvaidzināt zīmolu un piesaistīt jaunākās paaudzes patērētājus.Slavenību klātbūtne
Ballītē pulcējās ne tikai saldumu entuziasti, bet arī sabiedrībā zināmas personas un influenceri, kuri tika aicināti piedalīties šajā saldajā piedzīvojumā. Slavenību klātbūtne pievienoja īpašu odziņu pasākumam, radot priecīgu un svinīgu atmosfēru, kas iedvesmoja visus klātesošos. Klātesošie dalījās savos iespaidos par jauno dizainu un kopā baudīja šokolādi, kas ir viena no zīmola “Laima” izcilākajām iezīmēm.Mūzika un izklaide
Pasākuma programmā izcēlās mūziķis Chris Noah, kurš uzstājās ar savām populārajām dziesmām, radot ne tikai saldu, bet arī muzikālu pieredzi. Viņa uzstāšanās iepriecināja viesus, kuri baudīja ne tikai gardēžu šokolādes garšas, bet arī mūziku, kas piešķīra ballītei īpašu noskaņu. Chris Noah spēja radīt patīkamu atmosfēru un palielināt pasākuma enerģiju, kas piesaistīja vēl vairāk uzmanības.Grandioza ieskaņa nākotnē
“Laima” jaunā vizuālā identitāte un iepakojumu prezentācija ir lieliska sākumpunkts zīmolam, kurš turpinās attīstīties un piedāvāt jaunas garšas un pieredzes Latvijas saldumu mīļotājiem. Pasākums ne tikai iezīmēja jaunu posmu zīmola vēsturē, bet arī pierādīja, cik svarīgi ir saglabāt tradicionālo mantojumu, vienlaikus atjauninot to, lai tas būtu pievilcīgs mūsdienu patērētājiem.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz TV3 portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit