
"Swedbank" izplata brīdinājumu klientiem: "Liela daļa iedzīvotāju ar viltus ziņu saskaras šodien!"
Swedbank izsūta brīdinājumu par viltus ziņām
Swedbank ir izplatījusi brīdinājumu saviem klientiem, aicinot uzmanību pievērst viltus ziņām, kas pēdējā laikā kļuvušas plaši izplatītas. Banka informē, ka krāpnieki ir sākusi izsūtīt e-pastus, kuri tiek prezentēti kā oficiāli Swedbank paziņojumi, aicinot cilvēkus atjaunot savus datus.Krāpnieku metodes un apmeklēšana
Šie e-pasti var izskatīties pārliecinoši, tomēr tie ir mānīgi un tiek izmantoti, lai iegūtu klientu personīgo informāciju. Speciālisti brīdina, ka šādās situācijās ir īpaši svarīgi rūpīgi pārbaudīt e-pasta adresi un ziņas saturu, jo noderīgas informācijas vietā var būt iekļautas saites, kas novirza uz krāpnieciskām vietnēm.Swedbank aicina klientus būt modriem
Swedbank norāda, ka klientiem jābūt modriem un jārīkojas apdomīgi, saņemot aizdomīgus e-pastus. Banka aicina savus klientus neuzķerties uz krāpnieku trikiem un nekad nesniegt savu personīgo informāciju caur e-pastu vai saites, kas var šķist apšaubāmas.Ko darīt, ja esat saņēmis aizdomīgu e-pastu?
Ja esat saņēmis e-pastu no Swedbank, kas liek jums atjaunot datus vai satur aizdomīgas saites, bankas pārstāvji iesaka nekavējoties sazināties ar klientu atbalsta dienestu, izvairoties no jebkādas informācijas sniegšanas e-pastā. Tāpat ir ieteicams ziņot par šādām krāpnieciskām aktivitātēm, lai pasargātu citus no līdzīgām situācijām. Swedbank uzsver – drošība ir svarīgākais, un ir jābūt uzmanīgiem, lai neiekristu krāpnieku slazdā.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LA portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit