Eksperts skaidro, kāpēc aviokompānijas pārdod vairāk biļešu, nekā ir vietu lidmašīnāBizness
Foto un virsraksts: JAUNS.LV

Eksperts skaidro, kāpēc aviokompānijas pārdod vairāk biļešu, nekā ir vietu lidmašīnā

Kāpēc aviokompānijas pārdod vairāk biļešu?

Aviokompānijas, lai gan tās sniedz pakalpojumus, kas ir saistīti ar komfortu un ceļojumu, bieži vien saskaras ar nenoteiktību, kad runa ir par pasažieru skaitu. Eksperti norāda, ka viena no biežākajām prakses dēļ ir "pārpārdošana" jeb overselling. Tas nozīmē, ka aviokompānijas pārdod vairāk biļešu, nekā ir faktiski pieejamo vietu lidmašīnā.

Ekonomisko faktoru ietekme

Aviokompānijas izmanto šo stratēģiju, balstoties uz ekonomisko faktoru analīzi. Lai gan ir zināms, ka daži pasažieri nenāk uz reisu, aviokompānijas vēlas minimizēt finansiālos zaudējumus. Ja viņi pārdod vairāk biļešu, nekā ir vietu, ir cerība, ka izlidošanas brīdī vismaz daļa pasažieru neieradīsies. Šādā veidā aviokompānijas var nodrošināt, ka lidmašīnas ir pilnas, pat ja tas nozīmē, ka dažiem pasažieriem būs jāgaida nākamais lidojums.

Stresa situācijas un pasažieru pieredze

Iekāpšana lidmašīnā bieži vien var būt stresa pilns process pasažieriem. Ja kāds no pasažieriem ierodas lidostā un uzzina, ka viņa biļete ir neapstiprināta sakarā ar pārpārdošanu, tas var izraisīt neapmierinātību un vilšanos. Šādas situācijas var radīt negatīvu pieredzi un ietekmēt uzņēmuma reputāciju.

Mājas darbs aviokompānijām

Eksperts norāda, ka aviokompānijām ir jāstrādā, lai uzlabotu šo procesu. Viņiem ir jāsaprot, kā izveidot labāku līdzsvaru starp pieprasījumu un piedāvājumu, lai pasažieriem nebūtu jāsaskaras ar nepatīkamām situācijām lidostās. Papildus tam, klientu apkalpošanas kvalitāte ir jāuzlabo, lai nodrošinātu, ka pasažieri jūtas novērtēti un vienmēr informēti par saviem ceļojumiem.

Secinājums

Pārpārdošana ir izplatīta prakse aviokompānijās, un, lai gan tā var palīdzēt uzņēmumiem maksimizēt peļņu, tai ir negatīva ietekme uz pasažieru pieredzi. Izpratne par šo parādību ir svarīga, jo tā ļauj aviokompānijām attīstīt labākas stratēģijas un nodrošināt patīkamāku ceļojumu visiem pasažieriem.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz JAUNS.LV portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas