Skandāls veikalā "Postcard": uzņēmuma pārstāvji atklāj, kāds sods piemērots rupjajai darbinieceiRīgā
Foto un virsraksts: NRA
  • šodien 08:53
  • NRA
  • 4

Skandāls veikalā "Postcard": uzņēmuma pārstāvji atklāj, kāds sods piemērots rupjajai darbiniecei

Skandāla detalizācija veikalā "Postcard"

Veikals "Postcard" nesen nonācis uzmanības centrā pēc notikumiem, kas saistīti ar darbinieci, kura izrādījusi rupju attieksmi pret klientiem. Saskaņā ar iegūtajiem ziņojumiem, darbiniece, kas strādājusi pie kases, ir paudusi naidīgus izteicienus pret latviešiem un atteikusies apkalpot klientus latviešu valodā.

Uzņēmuma reakcija un darbības

Veikala pārstāvji ir apstiprinājuši, ka darbiniece ir atstādināta no darba, un viņai izsniegts brīdinājums, kamēr tiks gaidīts Valsts valodas centra (VVC) lēmums par viņas valodas prasmēm. Uzņēmums uzsver, ka šāda rīcība ir nepieņemama un neatbilst "Postcard" kampaņai par daudzveidību un cieņu pret visiem klientiem.

VVC iesaistīšanās

Valsts valodas centrs tiek iesaistīts šajā gadījumā, jo šāda situācija var radīt milzīgas sekas ne tikai konkrētajai darbiniecei, bet arī visam veikala "Postcard" zīmola tēlam. VVC lēmums par darbinieces valodas prasmēm var noteikt nākamos soļus attiecībā uz šo skandālu, un tas tiks gaidīts ar lielu interesi.

Kādas sekas būs uzņēmumam?

Šis incidents liecina par nepieciešamību pēc lielākas uzmanības pievēršanas darbinieku apmācībai un uzvedības normām. Klientu apmierinātība ir vissvarīgākā, un uzņēmumam būs jāstrādā pie tā, lai atjaunotu sabiedrības uzticību. "Postcard" pārstāvji solījuši, ka šādā veidā viņi apņemas uzlabot apkalpošanas kvalitāti un attieksmi pret klientiem, neatkarīgi no viņu izcelsmes un valodas pratības.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz NRA portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas