"Tet" piektdien fiksējis netipisku slodzi serveros; meklē cēloņus
Situācijas pārskats
Piektdien, 25. oktobrī, Latvijas telekomunikāciju uzņēmums "Tet" ziņoja par netipisku slodzi savos serveros, kas radusies ārējā partnera tīklā. Šī neskaidrā situācija ir izraisījusi problēmas daudziem klientiem, kuri izmantotā šī partnera sniegto servisu.Klientu pieredze
Daudzi "Tet" klienti pamanījuši, ka pakalpojumi, ko sniedz šis ārējais partneris, nav bijuši pieejami "Tet" tīklā. Tas radījis neērtības, jo daudzi cilvēki paļaujas uz šiem pakalpojumiem ikdienā. Klienti ir izteikuši sašutumu par radušos situāciju sociālajos tīklos un zvanījusi uz uzņēmuma klientu apkalpošanas centru, lai iegūtu skaidrojumu.Inženieru komandas reakcija
Tet tehniskajā dienestā jau tiek veikta iekšējā izmeklēšana, lai noteiktu notikušās paaugstinātās slodzes cēloņus. Uzņēmuma inženieru komanda strādā, lai ātri atjaunotu pilnu pakalpojumu pieejamību un novērstu līdzīgu situāciju rašanos nākotnē.Ko darīt klientiem
"Es aicinām mūsu klientus būt pacietīgiem un sekot līdzi mūsu oficiālajām ziņām," norāda Tet pārstāvis. Klientiem, kuriem rodas grūtības ar pakalpojumiem, ieteicams sazināties ar klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu palīdzību.Nākotnes perspektīvas
"Šī situācija mums ir iespēja uzlabot mūsu sistēmas un procesus," piebilst uzņēmuma pārstāvis. "Tet" apņemas pastāvīgi uzraudzīt savu infrastruktūru un sadarboties ar partneriem, lai nodrošinātu stabilu un uzticamu pakalpojumu sniegšanu visiem klientiem.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz Delfi portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit