«airBaltic» pasažierei lidojuma laikā paliek slikti, bet aptieciņā vien pāris lietu. Ko darīt?
Incidenta apraksts
Aviokompānijas "airBaltic" pasažierei lidojuma laikā piedzīvots dramatisks notikums, kad viņa sajutās slikti, taču lidmašīnas pirmās palīdzības kastē atradās vien pāris nepieciešamo līdzekļu. Pateicoties citu pasažieru ātrai rīcībai un starp viņiem esošajai ārstniecības personai, sieviete saņēma nepieciešamo palīdzību, taču jautājumi par lidmašīnā pieejamo medicīnisko aprīkojumu paliek atklāti.Medicīniskā aprīkojuma trūkums
Kāpēc aviokompānijām nav pieejamas pilnvērtīgas pirmās palīdzības aptieciņas? Principā, katrai lidmašīnai ir jābūt aprīkotai ar pamata medicīniskajiem līdzekļiem, taču šajā gadījumā "airBaltic" aparātā pāris lietas izrādījās nepietiekami. Tas uzsver nepieciešamību uzlabot medicīnisko aprīkojumu lidmašīnās, ņemot vērā negaidītu veselības problēmu rašanos.Ārkārtas nosēšanās izmaksas
Papildus jautājumam par pirmās palīdzības aptieciņas saturu ir būtiski izvērtēt, vai ārkārtas nosēšanās izmaksas patiešām nav dārgākas nekā attiecīgo medikamentu iekļaušana aprīkojumā. Eksperti uzskata, ka ārkārtas nosēšanās, kas var tikt izsauktas veselības problēmu dēļ, var radīt ievērojamas papildus izmaksas aviokompānijām, sākot no papildu degvielas un beidzot ar aviācijas drošības pasākumiem.Secinājums
Šis incidents liecina par nepieciešamību rūpīgāk uzraudzīt medicīniskā aprīkojuma pieejamību un tā atbilstību pasažieru vajadzībām. Aviokompānijām "airBaltic" un citām ir jāizstrādā skaidras vadlīnijas un jāuzlabo pirmās palīdzības dotācijas, lai nodrošinātu pasažieru drošību un labsajūtu lidojuma laikā.
Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LSM portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit