Darbs pie katras izrādes vienmēr sākas no nulles. Saruna ar režisori Inesi Mičuli
Kultūra
Foto un virsraksts: LSM
  • šodien 14:46
  • LSM
  • 2

Darbs pie katras izrādes vienmēr sākas no nulles. Saruna ar režisori Inesi Mičuli

Darbs pie izrādēm sākas no nulles

Darbs pie katras izrādes, kā uzsver režisore Inese Mičule, vienmēr sākas no nulles. Šī pieeja ļauj viņai katru jauno iestudējumu veidot no pamatiem, izskatu, koncepciju un ideju attīstot no jauna. Metodisks un racionāls skats uz mēģinājumu procesu ir viens no nozīmīgākajiem instrumentiem, ko Mičule izmanto, veidojot savas iecienītās teātra izrādes.

Emociju kontrole procesa gaitā

Raidījumā "Monopols" Inese Mičule izklāsta, kā būtiski ir neatlaist emocijas darba procesā. Viņa uzsver, ka, strādājot pie izrādēm, nevajadzētu ļauties emocijām, jo tas var ietekmēt darba gaitu un kvalitāti. Mičule ir pārliecināta, ka emocionālā pieeja ir jāatstāj skatītājiem, kad izrāde jau nonākusi uz skatuves. Šādā veidā režisore nodrošina, ka katrs aktieris un komanda var strādāt mērķtiecīgi un koncentrēti.

Jauni teātra izaicinājumi

Mičule neslēpj, ka darbs pie jauniem teātra iestudējumiem ir pilns izaicinājumu. Viņas pieeja balstās uz rūpīgu plānošanu un strukturētu darbu, ko nepieciešams, lai radītu spēcīgas stāstījuma formas un nodotu skatītājiem jaunas emocionālās pieredzes. Izaicinājumi ne tikai attiecībā uz pašu izrādi, bet arī attiecībā uz aktieriem, kur jāveido spēcīgi un autentiski tēli.

Aicinājums uz inovācijām

Režisore aicina kolēģus uz inovāciju meklējumiem un jaunu pieeju izmantošanu teātra iestudēšanas procesā. Viņas pieredze un prakse demonstrē, ka, neskatoties uz tradīcijām, teātrim ir nepieciešams attīstīties un pielāgoties laikmetam. Katra izrāde ir iespēja gan aktieriem, gan režisoriem, gan skatītājiem piedzīvot kaut ko jaunu un aizraujošu.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LSM portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas