Ģimeni izbrīna 112 dispečera ieteikums palīdzību bērna atrašanai meklēt internetā
Latvijā
Foto un virsraksts: LSM
  • šodien 19:36
  • LSM
  • 4

Ģimeni izbrīna 112 dispečera ieteikums palīdzību bērna atrašanai meklēt internetā

Izmisums tumsā: bērna pazušana vilcienā

Otrdien pamatīgu izbīli piedzīvoja kāda ģimene no Jūrmalas, kad viņu bērns vēlu vakara stundā iekāpa vilcienā, neņemot līdzi nevienu personu apliecinošu dokumentu, somu vai telefonu. Situācija kļuva vēl satraucošāka, kad vecāki sāka uztraukties, ka meitenīte izkāps no vilciena vai tiks izsēdināta kādā pieturā bez nepieciešamās palīdzības.

Ārkārtas zvans: palīdzība vai vilšanās?

Mamma, uztraucoties par meitas drošību, steigšus zvanīja uz ārkārtas tālruni 112. Diemžēl viņas gaidītā palīdzība nenāca – dispečers ieteica, ka situācija jārisina pašiem, meklējot "Pasažieru vilciena" kontaktus internetā. Šāds ieteikums radīja neizpratni un sašutumu ģimenes locekļos, jo viņi uzskata, ka šis tomēr ir ārkārtas gadījums.

Laimīgas beigas, bet jautājumi paliek

Lai gan beigās viss beidzās laimīgi un meitenīte tika atrasta, vecāki joprojām uzdod jautājumu – vai šī tiešām nebija ārkārtas situācija? Pieredze liek domāt par nepieciešamību pārskatīt procedūras, kādā veidā tiek sniegta palīdzība izsaukumos par pazudušiem bērniem. Vai arī turpmāk ģimenēm būs jāpaļaujas uz sevi, nevis uz valsts iestādēm, meklējot palīdzību šādās bīstamās situācijās?

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LSM portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas