VDD brīdina kāda veikala darbinieci par atteikšanos apkalpot klientus latviskiZiņas
Foto un virsraksts: JAUNS.LV

VDD brīdina kāda veikala darbinieci par atteikšanos apkalpot klientus latviski

VDD veic pārbaudi saistībā ar veikala darbinieci

Valsts drošības dienests (VDD) ir uzsācis pārbaudi saistībā ar satraucošu informāciju, kas izplatīta sociālajos tīklos par kādas veikala "Postcard" pārdevējas izteikumiem. Šie izteikumi bija vērsti pret latviešiem un ietvēra atteikšanos apkalpot klientus latviešu valodā.

Pārdevējas izteikumi un to sekas

Sociālo tīklu platformās parādījās ziņas, kas liecina par to, ka veikala pārdevēja atklāti izrādījusi nepatiku pret latviešu valodu un attiecīgi atteikusies apkalpot klientus, kas to runā. Šādi izteikumi un rīcība radījuši sašutumu sabiedrībā, kā arī izsaukuši VDD reakciju.

VDD brīdinājums un atbildība

VDD ir veicis pārrunas ar pārdevēju un citiem atbildīgajiem personām, brīdinot par iespējamo kriminālatbildību gadījumā, ja šāda rīcība tiks turpināta. Šis brīdinājums ir skaidrs signāls, ka valsts iestādes nepieņem diskrimināciju un tiek apņemti pasākumi, lai nodrošinātu, ka ikviens klients tiek apkalpots vienlīdzīgi neatkarīgi no viņa valodas prasmes.

Sociālo mediju reakcija un sabiedrības viedoklis

Sociālajos tīklos lietotāji aktīvi diskutē par šo notikumu, pausts viedoklis ir dalīts. Daži cilvēki atbalsta VDD rīcību un uzsver nepieciešamību cīnīties pret diskrimināciju, savukārt citi izsaka neapmierinātību ar situāciju, kas radusies darbavietā, kur tiek ierobežotas valodas brīvība un klients tiek dēvēts par otršķirīgu.

Secinājums

Notikumi ap veikala "Postcard" darbinieci atkārtoti uzsver nepieciešamību parīt dialogu par valodas un kultūras jautājumiem Latvijā. Valsts iestāžu iejaukšanās sniedz skaidru zīmi, ka diskriminācija netiks pieļauta, un ka ir svarīgi nodrošināt visiem vienlīdzīgas tiesības un iespējas apkalpošanā.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz JAUNS.LV portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas