«Meta» ar mākslīgo intelektu cīnīsies pret krāpniecību
Pasaulē
Foto un virsraksts: LSM
  • šodien 07:21
  • LSM
  • 3

«Meta» ar mākslīgo intelektu cīnīsies pret krāpniecību

Meta jauninājumi cīņā pret krāpniecību

«Meta», sociālo mediju gigants, kas ir atbildīgs par populārākajām platformām, piemēram, «Facebook» un «Instagram», ir paziņojis par jaunu iniciatīvu, kas vērsta pret krāpniecību. Uzņēmums plāno ieviest sejas atpazīšanas tehnoloģiju, lai kontrolētu un novērstu reklāmu krāpšanu, īpaši tādu, kas izmanto slavenības bez viņu piekrišanas.

Krāpnieki un to metodes

Krāpnieki ir atraduši veidus, kā izmantot slavenību attēlus un vārdus dažādās reklāmās, bieži vien maldinot patērētājus. Šīs prakses apdraud ne tikai slavenību reputāciju, bet arī patērētāju uzticību platformām. Ar «Meta» jaunajām tehnoloģijām uzņēmums cer efektīvāk identificēt un apkarot šādas krāpnieciskas darbības.

Sejas atpazīšanas tehnoloģijas loma

Sejas atpazīšanas tehnoloģija, kuru plāno ieviest «Meta», ļaus uzņēmumam noteikt, kad tiek izmantoti slavenību attēli vai vārdi, sniedzot iespēju automātiski atklāt un novērst potenciālu krāpniecību. Šī tehnoloģija varētu būt izšķiroša, lai pasargātu ne tikai slavenības, bet arī patērētājus no maldinošām reklāmām.

Meta un privātuma jautājums

Tomēr, ieviešot šādas tehnoloģijas, palielināsies arī diskusijas par datu privātumu un drošību. Daudzi lietotāji ir nobažījušies par to, kā uzņēmums apstrādā un uzglabā viņu datus. «Meta» būs jāpierāda, ka tā spēj līdzsvarot krāpniecības apkarošanu ar lietotāju tiesībām uz privātumu.

Secinājums

«Meta» jaunie pasākumi pret krāpniecību, izmantojot sejas atpazīšanas tehnoloģiju, sola būt būtiski uzlabojumi cīņā pret negodīgu reklāmu praksi. Šī iniciatīva varētu palīdzēt ne tikai aizsargāt slavenības, bet arī stiprināt patērētāju uzticību platformām, taču jautājumi par privātumu un datu drošību joprojām paliek aktuāli.

Šis raksts ir sagatavots, pamatojoties uz LSM portāla informāciju.
Oriģinālo rakstu tu vari atrast šeit

Citas ziņas